Nu ska vi se...

Tänkte göra ett nytt försök med det här bloggandet så får vi se hur det går...

UPDATE OF MR. MELKERSSONS LIFE:
Fyller 23 år idag, bor numera i Arboga i en lägenhet på 65kvm och har börjat träna ett gäng ungdomar i hockey i fellingsbro.
Singel.
Har sålt motorcykeln då jag inte hade tid att köra med den.
Jobbar fortfarande inom kriminalvården och mitt största huvudbry just nu är om jag ska börja lira hockey igen eller inte! De tjatar på mig att jag ska börja lira i a-laget i fellingsbro men jag vet inte om jag har tid, råd eller kapacitet för det..

Vi börjar så sålänge.. =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow! Du är tillbaka, tjooohoo. Fortsätt nu oxå:)

2011-10-15 @ 08:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0