Ja det gick ju sådär...

Det gick ju sådär med att börja här igen.. Jaja det går som det går..

Jag har ganska mycket på gång i mitt liv just nu så det är därför tiden inte riktigt räcker till.. Jag jobbar ju som ni vet inom kriminalvården 100% och har nu börjat som tränare i ett u-12 och ett u-14 lag i fellingsbro (ja vi pratar hockey nu!) och dessutom så har jag börjat i A-laget och trots att jag inte har spelat på 5 år så gör jag absolut inte bort mig.. Tror jag är snäppet bättre än när jag slutade..!

Det är i stort sett vad jag hinner med just nu! Klämmer väl in någon fylla då och då och även lite lantbruk hos far min men det är tajt med tid! =)

Tja vi klipper där tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0