Har nu jobbat fyra dagar i rad och är äntl...

Har nu jobbat fyra dagar i rad och är äntligen ledig! Har inget emot att jobba 4dagar på raken om de inte ligger över en helg! Så jävla segt! Jaja skitsamma nu, nu ska jag vara ledig i dagarna tre där det kommer hända mycket! Imorgon ska jag övernatta i Örebro (tänker inte berätta mer om det, än!), ska försöka leta reda på en affär med sånnadära tåskor! Sånna skor som är som tåstrumpor eller fingervantar.. Typ.. På torsdag tänker jag ta sovmorgon för att på fredag stiga upp vid 06:00 och gjuta ladugårdsplatta.. Har mycket jag vill skriva men har inte riktigt tid eller ork...! Tack Mormor förresten! Saknar hela släkten och alla polare runt om i Sverige.. Ja dig med Sofia... Peace out!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Johan, jag vet att du saknar mig :) du är bäst! Fortsätt skriva nu, jag läser hela tiden:)

2011-06-01 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0