Mc-tur?

Wiiie! Igår hade jag hela 6st läsare! =)
Ville bara säga det...

Ja igår va jag ute med Tobajsen och hans norska fru och fiskade.. Det blev ett par timmar vid arbogaån mellan fellingsbro och upp mot ullersätter, tror det hette typ risinge eller något.. Närmare ullersätter än fellingsbro iaf, jag fick 2 gäddor och 1 abborre så jag börjar få lite hopp om att det finns fisk i vattendragen här uppe i norrland..

Idag blir det mc-tur till örebro och kanske ett par mil till, är ju så tråkigt att bara åka motorväg så jag kör nog lite andra vägar både dit och hem.

Imorgon ska jag börja jobba igen, har då 4 dagar framför mig sen blir det helg och ledighet igen.. Är ledig två helger på rad!

Jo förresten! Jag börjar bli måttligt irriterad på alla som snart ska gå på semester hit och dit! För fan sköt ert jobb och va där istället! Eller?
Ska bli jävligt roligt när jag får min i höst sen, sådär september oktober.. Funderar på om jag skall försöka pricka in den lagom till älgjakten? Bara hoppas man fixat jägarexamen tills dess för då blir det nog, 1 vecka iväg och 1 vecka i skogen!


Det va nog allt för idag!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0