Idag har jag, Tobbe och Marie varit och kö...

Idag har jag, Tobbe och Marie varit och köpt en cross till mig!! Eller jag fick ju betala själv men de var med som mentalt stöd.. Typ.. :-p När vi kom hem och gjort en servicegenomgång på den så åkte vi upp till en bana som en granne här i närheten har och körde ett par varv.. Satan så jobbigt i benen och armarna det va! Vilken jävla träning alltså! Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, Antingen med Tobbe och Marie till någon polare till Tobbe eller sitta hemma och uggla.. Är ju faktiskt sugen på att gå ut men får la hålla mig till nästa helg då jag ska ner till småland.. Jaja det får räcka för denna gången.. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejjj ;>

Allt bra med dej?

2011-06-11 @ 16:54:12
URL: http://mikishow.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Hoppas du har haft en bra dag ~

2011-06-11 @ 16:58:42
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0