Huajajja!

Hola!

Lägesuppdatering: 1. Börjar bli trött på veliga fruntimmer! 2. Har varit hemma med feber hela helgen när jag egentligen skulle jobbat (surt efter som helgen är det skönaste att jobba! 3. Ska till småland om 2 veckor och har börjat planera in en grillfest på lördagen! Får se hur länge jag stannar där nere, det beror helt på vad jag får med mig härifrån.. 4. grunden på faderskapets ladugård är gjuten.


Ja ungefär så ser det ut just nu... Det va väl ungefär vad jag hade att komma med, eller vänta lite... Robin och Oscar har varit här i helgen, de kom i onsdags och åkte tidigt i morse..

Funderar på om man skulle åka och köpa en cross nu när skattepengarna kommer, hade ju varit ganska så najs! Måste bara räkna lite på det där och se om jag har råd eller om jag skall lägga de pengarna på något annat... Men det andra är ju inte lika roligt.. :-p

Om jag nu inte får åka till örebro ikväll så funderar jag på om jag skulle ta mina fiskegrejjer och ge mig ut på upptäcksfärd (stavas det så?), finns faktiskt en del åar och strömmar härikring.. Uppdatering kommer!



Jumper - När hela världen står utanför

Okej, jag kanske inte är
Den som man, som man ska va
Och jag kanske inte är
den du helst av allt vill ha
Men jag är nog lite grann
En sån som du gillar ibland
Och jag erkänner att jag kan
Tänka mej det ibland

När hela världen står utanför
Vem ska jag spela då?
Kommer du förstå? (kommer du förstå?)
När hela världen står utanför
Vem är jag för dej då?
Kommer du förstå?

Jag tänker att jag kan
Nån gång resa till
Till dej, till ditt land
Och om du vill
Kan vi stanna inne hela dan
Bara vi två
Vi kan låtsas att jag är din man
Sånt där som man gör då

När hela världen står utanför
Vem ska jag spela då?
Kommer du förstå? (kommer du förstå?)
När hela världen står utanför
Vem är jag för dej då?
Kommer du förstå?
Vad jag säger då..

Vem ska jag spela?
Vem ska jag låtsas att jag är?
Vad ska jag säga?
Vad kommer du tycka om den jag är?
Vem ska jag spela?
Vem ska jag låtsas att jag är?
Vad ska jag säga?
Vad kommer du tycka om den jag är?

När hela världen står utanför
Vem ska jag spela då?
Kommer du förstå? (kommer du förstå?)
När hela världen står utanför
Vem är jag för dej då?
Kommer du förstå?
Vad jag säger då?


Read more: http://artists.letssingit.com/jumper-lyrics-nar-hela-varlden-star-utanfor-rpp95m2#ixzz1OO6mf3K7
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0