En dag i förnekelse...

Värsta känslan som finns är att vakna upp dagen efter och få tanken "Vad fan gjorde jag igår?!" sedan dröjer det ungefär 30 sekunder innan man kommer på allt och får en smärre rejäl ångestattack! FY FAN!

Aja gårdagen är bara att glömma! Eller vänta förresten!
Inte allt bara kvällen från typ 00:00 tills, ja ungefär när jag somnade...
Här kommer en bild (hoppas jag :-s) på min motorcykel nummer 2! en Honda CR250!
Underbara maskin! Änsålänge....

Ska försöka nyktra till nu så att jag kan ge mig iväg på en tur!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bara bra :D

2011-06-12 @ 13:00:08
URL: http://mikishow.blogg.se/
Postat av: Sofia

Johan, älskade lilla johan. För att fräsha upp ditt minne kan du ju alltid kolla dina meddelanden. Vad hade du för ryck igentligen?

Och btw. Du verkar fått lite läsare nu oxå ;) Haha!

2011-06-13 @ 11:48:43
Postat av: Sofia

Johan, älskade lilla johan. För att fräsha upp ditt minne kan du ju alltid kolla dina meddelanden. Vad hade du för ryck igentligen?

Och btw. Du verkar fått lite läsare nu oxå ;) Haha!

2011-06-13 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0